Tuesday, September 27, 2011

mudah-mudahan adalah rezeki

assalamualaikun dan selamat ptg kpd semua wrga blog2...
hope uols dlm keadaan sihat-sihat belaka...

sungguh penat + letih & sbginya yg aku rs skrg nie..huhu..harap aku bertahan dl wt ms nie...huhu...hope aku diberikan kekutan dalam menghadapi segala pancaroba serta dugaan hidup...

arinie & lusa exctully aku ada interview...arinie aku interview kt nilai universiti college n esk plak kt stamford college...post utk lecturer mathematics...

interview kt nilai college td,aku dh try sehabis baik...harap2 rezeki menyebelahi aku la...nk harap sgt pon xle gk..sbb persaingan tinggi...sbb ada salah sorg tu adalah pensyarah di universiti swsta...die dh ngaja selama 2 tahun dh...sure2 die lg hebat time interview jika dibandingkan dengan aku nie yg br fresh grad n pengalaman kerja pon adalah seciput & sekangkang kera kot aku rs...

tp xtau la..aku xnk la mgharap sgt...sbb kalo xdpt aku gk yg kecewa...huhu...insyallah esk interview di stamford college aku akn cuba sbaik yg aku mampu...insyallah....mudah-mudahan rezeki aku adalah di sini....

aku skrg lebih mencari kerja tetap...sbb aku nk gk rs pegang duit sendiri,beli kereta sendiri, umah sendiri dan sebagainya...uhuhu...siksa kot kalo asyik gn keta org...msti org akn bsing...sbb aku dh kene....tu sbb aku kalo leh xnk nyusahkan org...biarlah aku ssh dr mula...jd aku akn belajar menghargai sesuatu...

cm aku berharap sgt dpt kerja tetap smpi ujung tahun nie...mudah-mudahan diperkenankan olehNYA

No comments:

Post a Comment