Friday, September 23, 2011

21 september 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua warga2 blog...apa kabar uols semua...hope u all semua sihat2 hendaknya...

alhmdulillah..pd tanggal 21 September 2011 nie adalah tarikh gradusi sy utk Ijazah Sarjana (statistik) setelah selama 2 tahun bertungkus lumus dlm menamatkan pengajian sy di universiti tercinta iaitu universiti sains malaysia pulau pinang..setelah hampir 5 tahun aku bermaustatin di negeri pualu mutiara itu...iaitu 3 tahun untuk Ijazah sarjana muda (matematik dan ekonomi) dan 2 tahun utk Ijazah sarjana (statistik)...trasa amat syg sekali utk meninggalkan USM ini..huhu...

pd trikh berkenaan,aku sndiri xtau mcm mana perasaan aku sebenarnya...adakah aku gembira,adakah sebaliknya....semuanya tuhan yg tahu...biarlah diluar org boleh menilai kita epy di luar,tp di dalam biarlah ia menjadi rahsia...

terima kasih tidak terhingga kepada ex-rumate ku iaitu suhana di atas tmpt penginapan di hostel kamu slama aku berada dipenang hanya utk meraikan my BIG DAY...thank sue bnyk2...n sori if ia nya menyusahkan kamu...huhu...jasa kamu akn aku kenang smpi bila2...smga ALLAh merahmati hidup kamu....

tidak dilupakan jgk kepada bihah,kerana kamu snggp berlari dr inform ke dewan kuliah semata2 utk membetulkan jubah aku....thank korg berdua...time korg dtg nk tlg aku btolkn jubah,seriously aku mcm dh nk ngis dh...tp aku tahan je...org kata,buat muka epy...jgn sekali2 bg org disekeliling kamu melihat kamu dlm keadaan sedey....sebenarnya hati aku mmg merintih kesedihan melihat sue & bihah snggp dtg dr fakulti msing2 sbb nk tlg aku...aku xtau nk ckp mcm mana dh...mmg aku hny mampu diam sj ms tu....

tidak dilupakan jugak kpd kekasih hati sy,kerana snggp mengambil cuti spnjg sy berada dipenang...terima kasih bnyk2....huhuhu....kdg2 aku kecian melihat kepenatan die berulang alik ke penang smata2 utk menemankan aku di sini...trima kasih sayang....i really appreciate it...

kdg2 aku terpikir,aku bnyk nyusahkan diorg semua...huhuhu...insyallah,ALLAH akn membalas sgala jasa baik korg terhadap aku...mgkin aku tidak mampu nk memberi korg apa2 sbgi blasan...tp aku hnya mampu megirimkan doa utk kalian semua....

korg snggp bersusah2 membuatkan aku epy,seronok semasa aku pnya konvo...sbb aku dpt merasai nya kesungguhan kalian semua...thank korg skali lg...
semoga ALLAh membalas sgala jasa korg...
aku hnya mampu mengucapkan trima kasih yg tidak terhingga kt korg smua...

TERIMA KASIH di atas JASA KALIAN semua....

di sini ada beberapa keping gmbr utk tatapan korg semua...








No comments:

Post a Comment