Sunday, September 18, 2011

give me light to make me strong

salam semua!!!!
apa kabar semua..harap uols semua sihat2 & dibwh rahmat yg ESA...amin amin amin....

agk lama jgk aku tidak menulis apa2 diblog ini...xberkesempatan utk menulis apa2 & sbb mls dan juga xde perasaan nk tulis n menaip...hahaha....

alhamdulillah di kesempatan ini,aku msih lagi diberikan peluang utk melihat dunia....sungguh besar ciptaan MU ya ALLAH....

aku xtau sama ada kptusan aku utk bekerja di melaka itu adalah satu keputusan yg tpt atau pn tidak....harap2 ia adalah kptusan yg baik yg aku buat even mendapat tntgan dr pada ayh aku sndiri...aku mngmbil keputusan utk keje di melaka sbb aku boring duduk rumah xtau nk wtpe...aku nk improvekn lgi diri aku....dismping membantu fmly aku..mgkin bntuan aku tidak seberapa untuk mereka..

xtau la..bila dikenang2 kan,mlm2 msti aku sdey dgn apa yg tjadi...aku cume harap aku kuat dlm menempuh cabaran kehidupan...even sbnrnya aku sndiri tidak kuat utk berhadapan dgn semua ini....aku juga mempunyai perasaan sedey,gembira dan mcm2 lg...huhu

kdg2 tpkir gk..adakah aku nie bnyk nyusahkan org???ermmm...tu sbb aku ambil kptusan utk berdikari sndiri stkt mana yg aku mampu....mmg trkdg kita perlukan bntuan org utk membantu kita...tp kalo dh org xnk tlg & kata mcm2,lebih baik berusaha sndiri...biarla kita rs ssh jatuh bgn nya diri kita dlm khdupan...

hnya dgnMU aku memohon kekuatan....mgkin aku tdk mampu utk menanggungnya sorg...tp aku yakin,msti ada sbb knp bnd nie berlaku....sbb aku tahu ALLAH xkn mnguji hambanya diluar kemampuan mereka...insyallah aku akn cube kuat demi meneruskan hidup....insyallah jika diizinkan...




No comments:

Post a Comment