Friday, April 22, 2011

lega....fuuhh!!

alhmdulillah..td sy dh antr dh 4 buah buku thesis utk diniali & akn di seminar + viva bulan 5 nie...mula2 teragak2 nk antr td...sbb mkin lama di simpan jd xtentu arah...sebab pikir mcm xyakin...btol ke nie dh siap btol ke apa yg sy buat semua nie...huhu..cuak dowh!!!sebab nie la penamat aku sbg pelajar...huhu

cume yg aku harapkan xde apa2 yg slh thesis aku tu...huhuhu....xkisah la format ke apa ke...at least btol format yg dikehendaki oleh fakulti aku...huhuhu...
semga segala apa yg aku lakukan diperkenankan OLEHNYA....
amin yarabbala`alamin...

next...
prepare for seminar & viva may nie....
semga lidah aku diperlancarkan dlm perckp kt depan....
jgn la tny soalan2 yg ssh...
huhuu
tkut xterjawab je nti


uuwwwaaa....
so so so so afraid okeh!!!
dup dap dup dap...

No comments:

Post a Comment