Saturday, May 21, 2011

alhmdulillah

akhirnya...
penantian tarikh2 keramat bg ku iaitu 12MEI & 18MEI telah selesai...
mana xya 12MEI-seminar than 18MEI-viva for my thesis...seram sejuk+tkut+tekanan dll perasaan ada ms tu weh....mcm org bersalah yg kene berdas2 peluru tembakan soalan ditny ms tu...tp nie la penamat utk aku abehkan master aku....pas viva plak,kene buat correction b4 jilid utk kulit keras....so many many many correction need to do meh....ingtkn sikit je...hhahahha...nie la akibat xbc properly buku panduan kan....suka redah je letak semua...ha ambek...kn dh bnyk corection kn buat...hahhahaha....

xpe...selesai semua correction ku akan jilid dh thesis nie...xtually aku cdg nk blk umah after viva coz my litel sis arinie ada pendaftaran di s.alam...cian gak..sbb nk gak teman die g pndftran..but i need to finish here b4 i can go back home....aku kene siapkan thesis+kemas barang+pos barang....
uuuurrgghhh..serabut2...xtau nk buat yg mana satu...cume dlm kepala otak aku nie just nk siapkan dulu thesis...yg lain setel kemudian...


k lah xtau nk cter pe lg...xtaullay bosan pon ada..24jam dok hadap laptop nie...nk kuar xtau nk p mana....eerrrmmmm...








daaaa~~~

No comments:

Post a Comment